clic pe logo

 siglaROKU

miercuri, 15 aprilie 2020

Despre haiku și cei ce-l scriu




            Ieri am primit cartea intitulată „Un concurs de HAIKU – 60 DE PĂRERI LITERARE“, apărută recent la Editura Izvorul Cuvântului, carte scrisă de Florin Grigoriu. Lucrarea a fost scrisă și cu prilejul Aniversării a 30 de ani ai revistei HAIKU, revistă a SOCIETĂȚII ROMÂNE DE HAIKU.
            Îndată ce am primit plicul, am răsfoit cartea, citind la întâmplare. Am constatat că sunt observații ale unui poet cu experiență, că e o carte instructivă și interesantă.
            Aseară am reluat cartea și m-am lămurit. Cartea pe care o am în mână m-a surprins nu atât prin subiect – Florin Grigoriu a mai comentat și cu alte ocazii poemele din concurs -, cât prin modul original prin care și-a susținut comentariile.
            Fiecare poem înscris în kukai este minuțios analizat. În continuare, autorul cărții despre care vorbim dă un exemplu inspirat din creația autorilor grupați în jurul revistei HAIKU. 
            Mă opresc aici, dar voi completa cu timpul această semnalare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu